Skärgårdskväll

Har haft en riktigt trevlig eftermiddag och kväll med Malin igen. Följde först med pappa och Erik till skärgården i eftermiddags för att fika på pärlan. Blev lite glass och annat gott, riktigt mumsigt! Sen när jag ändå var där ute så passade jag på att hälsa på Maggan då. Var i hennes stuga och hade det trevligt och käkade god mat och så. Sen gick hon, jag och Linda till pärlan. Dom skulle ha glass då nämligen. Så där satt vi ett tag och pratade en hel del om Ayia Napa. Vill så jävla gärna åka dit nu! Är grymt sugen på att jobba där nästa år.

När klockan var strax efter 9 så skjutsade Malin hem mig till stan med hennes båt. Var riktigt skönt att slippa gå hem, det är ju riktigt långt ändå. Sen så hamnade jag här som vanligt, och borde väll gå och lägga mig snart.. God natt!


Broder Erik i bilen..


Maggan raggan i båten!

Kommentarer
sjfashion- modebloggen säger:

hade du det bra utomlands ? =) visst var du där, om ja minns rätt? =)

kramkram

2008-07-24 | 10:05:09
Bloggadress: http://www.sjfashion.se
arg läsare säger:

Men va i helvete ! Smygfoto mig aldrig sådär igen!

2008-07-24 | 17:19:08
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback