Softdag

Har varit en riktigt soft dag idag. Träffade som sagt filifjonkorna Anna och Malin. Dock plockade vi inga blåbär. Det var ju så fint väder, så vi åkte till jutviken och solade istället. Härligt härligt! All färg jag fick på Cypern har ju i princip försvunnit nu. Så jag får hoppas att det fina vädret håller i sig så att man kan ligga ute och sola lite och få tillbaks den bruna färgen, så att man känner sig sådär fräsch igen.

Sen har jag bara varit hos pappa en stund och plockat iordning lite sen igår och efter det varit här hos mamma och kollat på tv, lirat guitar hero, suttit ute, käkat Ben&jerrys och lite sånt. Riktigt soft alltså. Men nu är det snart dags att sova. Jag har ju inte gått och lagt mig innan 2 på ett bra tag, så vi får väll se om jag kan somna nu.

Bilder från dagen kanske kommer imorgon eller nått. Kan inte ladda upp bilder just nu, har ingen USB-sladd till mobilen här nämligen. Så ni får stå ut med bildlösa och tråkiga inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback