Stekheta Cypern och svala Sverige

Ojoj, blev visst lite sent för mig ikväll. Jag som ska upp tidigt imorgon för att duscha och göra mig iordning för att sen gå ner till tågstationen och åka till Göteborg. Borde alltså skynda mig in på badrummet nu och göra mig iordning och sen lägga mig bums!

Det ska verkligen bli skönt att sova i min egna mjuka säng. Och det ska verkligen bli skönt att sova i ett svalt rum! På Cypern var det ju typ 25 grader varmt när man skulle sova. På dagarna var det över 30 i skuggan, och på fredagen när vi kom så var det 38 grader i skuggan. Sjukt varmt med andra ord! Extrem luftfuktighet var det också, så man var ju alldels klibbig dygnet runt. Luftfuktigheten och den varma temperaturen gjorde att cypriska tidningar varnade för att vara ute mellan 11-4 på dagarna :O Men det sket vi i, och istället låg jag i solen och pressade då ;) haha.

Stek stek stek

Kommentarer
Linna säger:

Åh vill också åka till cypern =)

2008-07-21 | 13:59:23
Bloggadress: http://blondalinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback