Trött som in i helvete

Herreguud vad trött jag är! Skulle ju tagit en dusch ikväll, men jag är så grymt trött så att jag inte orkar resa på mig. Kanske inte är så konstigt med tanke på hur lite jag sov inatt, det blev väll mellan 1-2 timmar.. Kändes lite onödigt att släpa med sig kudde och sovkläder och sånt  till Göteborg när dom ändå knappt användes.. Och jag känner mig fortfarande lite bakis och är riktigt hungrig. Popcornen från i fredags som jag hade kvar här gjorde mig inte direkt mätt :P

Nej nu ska jag försöka tvinga mig upp från stolen och sen gå och lägga mig. Måste ju in på toan och göra mig iordning först och sånt bara. Och det ska bli så jävla gött att ta ut endagslinserna som jag haft i två dagar nu och sovit i också. Ögonen känns riktigt torra och äckliga just nu. Blä för det.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback