Ut på sjön

God morgon!
Tänk att jag är uppe
, och nästan klar för att fara iväg, såhär tidigt?! Rätt otroligt faktiskt! Som jag sa igår (eller inatt rättare sagt..) så ska jag, Malin och Anna åka ut på sjön idag. Blir till att ligga och steka och bli bruna! Och jag ska inte glömma solskyddsfaktorn ;) Kanske blir till att bada också, men nja, det är inte så troligt att jag kommer i. Ska jag bada så ska det vara iaf 25 grader i vattnet, vilket det antagligen inte är ute vid öarna i skärgården.

Men nu ska jag fortsätta plocka ihop min matsäck och grejor och sen sticka iväg. Ciao!

Kommentarer
Charlene säger:

Så skönt det är att vara på sjön, dock bor ja precis vid en (:

2008-07-27 | 18:02:27
Bloggadress: http://chaallaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback