Utgång till statt

Det blev en riktigt rolig kväll igår. Träffade Anna först för att handla lite på coop, sen efter det åkte vi hem till Alina där även Carro och Sanne var. Vi spelade lite ölspel, pratade, spelade kubb och lite sånt. Kul var det i alla fall! Sen när klockan blev typ 20 i 11 så traskade vi iväg till statt. Var där ända tills det stängde och bara dansade, drack lite gott och hade det riktigt kul. Hade jag mer pengar så skulle detta göras om ofta!


Anna, Alina och Carro :D

Anna, jag och Sanne :)

Något mörk bild :P Men det är iaf Peter (?) och Sanne!

Kommentarer
Anonym säger:

haha , det var skit kul! hade dock bakis som fan idag men det hör till. vi får iaf göra om det tycker jag! :D

2008-07-06 | 20:17:51
alina säger:

haha , oj det var från mig :)

2008-07-06 | 20:18:43
Sanne säger:

det var jätte trevligt ;D hihi

2008-07-11 | 21:10:57
Bloggadress: http://baacardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback