Ayia Napa 2008

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Ayia Napa. Och jag måste bara börja med att säga att det är det roligaste jag varit med om i hela mitt liv! Det har verkligen varit en sjukt rolig resa! Det var så kul så vi tänkte skippa planet hem och hitta nån annan att bo hos där nere. Men så blev det aldrig.. Men vi ska iallafall dit igen nästa år, om vi lyckas spara ihop tillräckligt med pengar.

Jag orkar inte skriva vad vi gjorde varje dag, så jag kan väll sammanfatta det lite kort: På dagarna solade vi antingen på stranden eller poolen, förutom en dag då vi var på party-cruisen. Sen på kvällarna så gjorde vi oss först iordning, sen käkade vi nånstans och efter det tillbaks till hotellet där vi förfestade. Dom flesta kvällarna förfestade vi tillsammans med Hanna och Mikaela, två tjejer som vi blev polers med där nere. Verkligen skitsjyssta tjejer det! Efter ett tag på våran balkong så drog vi ut, och det blev nog Grabbarna Grus varje kväll tror jag. Det var ju ändå roligast där.

Det roligaste vi gjorde där nere var nog barrundan och Lock-in partyt (det var nämligen fritt i baren då..). Så om du planerar att åka till Napa så är dom två sakerna obligatoriska! Verkligen enormt roliga!


Första kvällen. Laddade och glada!

Magnus (som redan varit där en vecka och därför är en aning brunare.. =P), nån väldigt full person och jag. Måttligt slitna efter några timmar med drinkar och dansande..

Första dagen på beachen :)

Zorbas is the shit!

Mina brudar påväg ut!

Maggan gillar Electric Lemonade! ;D

Halva Mikaela, "jag-är-inte-singel", jag, Maggan, Anna, "han-i-röd-tröja", och nån mer.

Jag på party-cruisen.

Crazy Jump Competition. Japp, han är naken.

Brudarna!

Anna panna på Grecian Beach.

På italiensk restaurang.

Sista kvällen var det röj!
         

Kommentarer
Anna säger:

SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLA KUL var det!

2008-06-10 | 19:40:03
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/
..:Sarah:.. säger:

fan va skoj=)

men vi partade inte därimot börjar jag tänka på kos och rhodos är jag serdina bilder=) Wiee

2008-07-08 | 11:54:17
Bloggadress: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback