Busy day

Har verkligen inte orkat blogga förens nu, har haft annat för mig och så nämligen. Och så är jag sjukt trött och mår inte sådär suuuperbra direkt. Har ju bara sovit några få timmar inatt, så jag funderar starkt på att gå och lägga mig en stund lite senare.

Idag började jag iallafall med att åka hem till mamma där min moster klippte mig och gjorde lite blonda slingor. Syns inte så stor skillnad, eftersom att jag bara klippte topparna och inte gjorde så jätte mycket slingor. Men det ser iallafall lite fräschare ut! Sen stack jag hit till pappa igen och började packa lite smått. Det går verkligen långsamt för mig, och jag är absolut inte klar. Men jag vet inte vad jag ska ta med ju, känns som att det är hur mycket som helst!


Ankaret, där vi var en liten stund igår. Tills vakterna kom på att Maggan raggan var under 18.. haha

Kommentarer
maggan raggan säger:

maggan raggan HAHAHAHA

2008-06-01 | 17:17:06
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback