Dagen i bilder


Dagen började med att jag vaknade vid kvart i 12, och upptäckte att det inte var strålande sol denna dag heller, vilket jag inte blev så glad över... Grymt ocharmig bild btw, men den bjuder jag på!

Sen blev det frulle framför TV:n! Nils Karlsson Pyssling på, så himla mysig film!

Sen blev det att ge kaninerna mat och vatten. Här har vi lille Alfons.

Lite senare bar det av till mamma för att käka. Nu när jag ser bilden kom jag på att jag glömde Cosmopolitan där..

Sen lirade jag Guitar Hero i några timmar! Här ser vi min ena broder, Erik.

Lite senare bar det av till Anna, dit även Madde kom. Trevligt att se den pricken som är ute och far hela tiden! ;D

Anna bjöd på bröd, ost, vindruvor, melon och cider. Mumma! Var där hela kvällen, ända till för en stund sedan. Riktigt mysigt! :)


Men nu måste jag gå och lägga mig. Har en hel del att göra imorgon faktiskt. Och på kvällen blir det party! Godnatt kära läsare!

Kommentarer
Tina säger:

Tack för den fina kommentaren om min konst. Kul att du gillar mina tavlor.



Vilken sötnos kanin du har, funderar också på att skaffa mig en liten dvärg vädur.

2008-06-28 | 10:43:22
Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
Ann säger:

Guitar Hero är verkligen grymt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback