Dagen

Har varit en riktigt soft dag idag. Har bara degat runt och sådär hela dagen. Gick ju inte upp förens 12 eller vad det var, och sen har jag bara ätit, matat kaninerna, bakat en citron och lime-kaka som blev supergod och suttit här vid datorn. Och så kom Malin förbi på en blixtvisit för att bränna en film. Big Fish fick hon. Tror att jag också ska kolla på den ikväll faktiskt. Den verkar rätt bra :)


Fiffsan och farbror Skutte. Jag lovar, det går inte att få en bra bild på dom. Dom är totalt ofotogeniska.

Min Lime och Citron-kaka som blev så fin så jag var tvungen att ta kort på den.
 

Kommentarer
Louise säger:

Alltså shit Emma, du är ju verkligen grym! Den här nya designen var verkligen AP-FIN (för att citera dig)!!

Som sagt var, om du skulle vilja göra en design åt mig, skulle jag se det som högsta vinsten! :D

2008-06-21 | 20:57:28
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
Emelie säger:

Den ser väldigt proffsig ut :O :D Tårtan alltså, haha.

2008-06-22 | 01:39:17
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback