Du får 20kr om du städar mitt rum!

Hallå i lingonskogen!
Nu har jag alltså s o m m a r l o v, vilket känns riktigt gött! I 8 eller 9 veckor slipper jag gå upp tidigt på morgonen för att gå till skolan. Skööönt! Men jag kommer nog sakna alla i skolan lite grand sådär. Måste även säga att skolavslutningarna på brogårn suger röv, man kan nästan lika gärna vara hemma. Fast då missar man ju den underbart goda korven förstås.. haha.

Nu på dagen blir det till att plocka undan kläder och städa en hel del på mitt rum. Jag lovar, det behövs verkligen! Så jag ska sätta på lite hög musik och sen börja. Tråkigt, men behövligt. Men sen ikväll blir det till att åka till Louise och göra en god jordgubbstårta. Ska bli riktigt mysigt!

En del utav alla saker på mitt rum. Andra halvan av sängen är i princip lika full av saker den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback