Gårdagens party

Oj oj oj. Jag som sa att jag aldrig mer skulle ha party, varför hade jag det för?!

Början av kvällen var jävligt rolig, förfest med världens bästa brudar! Sen kom det lite folk mellan 8-9, och det droppade in fler under hela kvällen. Efter lite räkning på morgonen så kom vi fram till att ungefär 70pers kikade förbi här. Blev lite mer än väntat alltså.

Just nu är jag grymt trött. Har väll sovit mellan 1-2 timmar inatt.. Sen när vi vaknade så städades det lite, käkades frukost, gloddes på TV och efter det gick vi ner till Charlies för lite käk. Sen blev det att gå hem och städa resten av dagen också. Verkligen skitkul.








Kommentarer
Anna säger:

hahah känns som om jag har städat konstant hela dagen ;P först hemma hos dig å sen jobba!

2008-06-29 | 20:41:28
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/
sandra - sjfashion.se modebloggen säger:

kul med party :D fin blogg

2008-07-01 | 11:11:31
Bloggadress: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback