God morgon!

Så sitter jag här igen då, istället för att göra något av de andra grejerna jag skulle behöva göra. Som att duscha, ge kaninerna mat och vatten, plocka undan kläderna på mitt rum eller liknande. Men jag orkar liksom inte lyfta på arslet och ta tag i nånting. Men snaaaaart ska ni se, snart.

Idag vet jag inte riktigt vad det blir. Kanske hittar på nått med Anna och kanske Malin, eller så följer jag med pappa ut till farmor&farfar. Var ju ett bra tag sen jag var där, tror det måste ha varit i julas faktiskt. Jäklar, 6 månader sen ju! Helt sjukt :O Men men, får se om jag orkar följa med eller inte. Jag gör ju faktiskt hellre nått med polarna! 

Nej nu SKA jag gå in i duschen. Ciao! 

Kommentarer
Sabine Gustavsson säger:

fin blogg! :)

2008-06-15 | 15:38:36
Bloggadress: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback