Godnatt kära läsare!

Tjenare tjenare!
Har haft en riktigt trevlig kväll. Först var jag hos Anna med henne och Malin, och efter det drog vi till födelsedagsbarnet Myran. Han blev så glad så för båra presenter! Var dör ett bra tag och grillade och chillade. haha. Det kom en himla massa folk, och jag kände knappt igen hälften av dom. Men skoj var det! Efter det drog vi ner till fastingen. Vet inte hur länge vi var fär, men rätt länge iaf. Tappade bort alla lite då och då, men så kan det gå. Och tillsliut hamnade vi på en askass efterfest hos nån okänd typ. Hmm.. AJa, träffade iaf en som precis varit på Cypern! så nu vet vi vad som är bra att gå på och så ;) haha.

Men nu ska jag fan gå och lägga mig, är sjå sjukt trött! Och jag måste ju upp rätt tidigt.. blää.. men men. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback