Hejsan hoppsan träningsverk!

Idag var det riktigt roligt att rida. Vi hade dressyr och jag fick ha Stine, som är riktigt gó :) Vi red utan stigbyglar hela lektionen, och i början gjorde vi en hel del jobbiga övningar. Bl.a "apan" eller vad fan den nu heter :P haha. Man skulle iallafall lyfta på benen så att man sitter sådär snyggt. Det var grymt jobbigt! Imorgon kommer jag verkligen ha världens träningsverk, jag känner ju redan nu att det är jobbigt att lyfta på benen. Sen red vi mest på volter och lite skänkelvikning och sånt där. Skoj skoj!

Men nu ska jag inte sitta här längre, utan jag tänkte traska in på badrummet och ta mig en härlig dusch, för det är verkligen välbehövligt just nu. Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback