Howdy

Så var det måndag igen då, tror jag iaf? Jag har inte så stor koll på dagarna nu när det är lov, men jo, måndag måste det vara. Idag ska jag iväg till Louise ett tag för att planera en eventuell cykelsemester med tjejerna. Hoppas verkligen att den blir av, för det skulle vara grymt kul! Så vädret måste verkligen bli bättre här hemma i Sverige, så att man kan göra alla saker som man vill nu på lovet.

Fast nu har jag faktiskt inte tid att sitta här, måste göra en del saker innan jag åker till Louise. Bl.a ge kaninerna lite mat och vatten.. De måste vara rätt hungriga där ute nu, så jag får väll ta och ge dom lite att knapra på.

Ha en bra dag, ciao!

Kommentarer
Busvisslingar säger:

är det många kaniner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback