Lördag

Har ganska precis vaknat faktiskt. Blev alltså ännu en sån där lång sovmorgon.. Jag måste verkligen skärpa mig, halva dagarna försvinner ju när jag går upp så sent! Men det är ju så grymt svårt att gå upp på morgonen när jag inte måste. Så det blir lätt att jag stänger av alarmet och somnar om..

Igår blev det en väldigt lugn midsommar för mig. Var hemma till större delen av dagen och käkade en massa god mat och en hel del jordgubbar. Jäkligt gott var det! Och jag var grillmastern, så köttet blev perfekt! Haha. Sen på kvällen så åkte jag till Malin och var där och degade lite. Vi gick på en promenad också, men aa, för det mesta var vi bara inne hos henne och hade det mysigt :)

Sen idag vet jag inte vad det blir. Har inget planerat, och vad jag vet så kommer det nog inte hända något heller. Fast jag är väldigt sugen på att baka.. Hmm.. Kanske tar och slänger ihop något sen då!


Världens bästa Maggie :)

Kommentarer
Anonym säger:

a men jävlar va äcklig bild !! Herregud!

2008-06-21 | 15:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback