Lördag

Var en riktigt trevlig dag igår. Började med att jag stack till Brogårn för att kolla när min kusin Andreas tog studenten. Det var en himla massa folk där, helt tjockt på skolgården. Var iallafall där en stund, och så kollade vi även när dom åkte iväg i sin vagn. Det såg så himla kul ut! Och nästa år är det min tur, tjoho!

Sen stack vi hem till kusinerna där det bjöds på mat och sånt. Riktigt gott var det! Var där ett bra tag och så, satt och pratade med släkten, lirade lite Guitar Hero, käkade och sådant. Nice nice. Men sen var jag tvungen att sticka vidare, skulle nämligen till Elin som även hon tagit studenten. Vart dock ett rätt snabbt besök där, eftersom att hon hann åka iväg innan vi kom. Haha, men så kan det gå ibland.

Efter det tänkte vi fira skolavslutningen, men eftersom att vi bor i skitrövsstaden Kristinehamn som jag hatar för tillfället eftersom att aldrig nånting kul händer här så gjorde vi inte så mycket. Var bara hemma hos Louise och hade det lite trevligt med popcorn, lite cider, lite godis och lite folk. Haha. Mysigt var det iaf!


Andreas när han precis kommit ut :)

Deras vagn

Kommentarer
Lovisa säger:

Fin blogg!

2008-06-14 | 15:08:57
Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback