Måååååndag

Det blev en riktigt mysig kväll hos Anna igår. Jag, Malin och Louise åkte dit vid 10 typ, och stannade till 3. Under den tiden satt vi i princip bara och pratade. Rätt fränt ändå att man har något att prata om i 5 timmar i sträck. Men prata var ändå inte det ända vi gjorde, utan vi åt muffins också. Riktigt goda sådana som Anna hade bakat igår. 5+ till dom!

Senare idag tror jag att vi skulle hitta på nått också. Får se vad det blir. Inte åka och bada iaf, eftersom att vädret fortfarande är urkasst.. Åh, jag blir så jävla trött på Sverige! Ta mig tillbaks till medelhavets underbara väder!


Louise och Anabanana

Maggan raggan

Kommentarer
Moniqa säger:

hihi Vilka coola goa tjejer! Ha en toppensommar!! :-)

2008-06-23 | 15:21:51
Bloggadress: http://moniqas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback