Måååååndag

Var ju som sagt hos Louise förut och planerade lite smått inför våran cykelsemester. Det blir antagligen vecka 28, och då ska vi cykla runt skagern. Ska bli så kul så! Dock är det ju ett tag kvar, men tiden lär antagligen gå superfort, det gör den ju alltid när man är ledig.

Alldeles snart kommer Anna hit, jag ska nämligen hjälpa henne med en ny bloggdesign. Får väll se om vi kan koka ihop något snyggt, eller om det kommer se ut som ett helvete sen. Höhö. Senare ska vi även cykla iväg till skärgården och köpa lite glass av Maggan. Madde kanske hänger på oss också, får hoppas det :)

Men nu blev jag himla törstig faktiskt, så nu ska jag gå ner och ta mig ett glas vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback