Nattblogg

Jag måste verkligen vara dum i huvudet som kommer hem kvart över två en måndagsnatt och sätter mig vid datorn. Är redigt trött nu, och så fort jag sätter mig vid datorn så fastnar jag ju här och kan verkligen inte slita mig. Men näe, när jag har bloggat klart måste jag verkligen gå och sova.

Har haft en trevlig dag med polarna. Mötte Malin på stan först för hon skulle käka på Paus. Sen kom även Anna dit och lite senare kom Louise. Efter det åkte vi hem till Maggan och glodde lite på TV och ännu lite senare, efter ett besök på Maxi, så gjorde vi en köttfärspaj. Riktigt jävla god blev den! Sen efter det satt vi bara och käkade glass och pratade. Mys mys.


Maggan på Paus :)

Louise gillar glass hon!

Och Anna gillar ljus!


Kommentarer
ida säger:

Man blir fast om man väl sätter sig vid datorn :D



Söt blogg du hade :)

2008-06-24 | 10:53:18
Bloggadress: http://aijdawolfie.blogg.se/
Tina säger:

Mysigt med ljus. Alla årstider!

2008-06-24 | 14:00:39
Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback