Onsdag

Var en jäkligt tråkig och ovärd dag i skolan idag, kunde nästan lika gärna varit ledig. Men det var ju god mat i matsalen iaf! Och så fick man ju glass och kakor också. haha. Även resten av dagen har varit riktigt tråkig. Har i princip bara suttit här och degat och så. Finns ju inget bättre att göra you know.

Ikväll är det en fest i Karlstad som skulle vara riktigt rolig att gå på, men tyvärr blir det lite körigt eftersom att jag har ridning ikväll, det är skola imorn och så har jag inga pengar. Så ingen fest för mig inte. Men men, det får väll bli nån annan gång!

Förresten kan jag ju nämna igen att jag hatar Kristinehamn. Bara så ni vet.

Kommentarer
sandra - sjfashion.se modebloggen säger:

åhh kan det inte bli bra väder igen...

2008-06-11 | 16:18:09
Bloggadress: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback