Segdag

Lille Maggan klagade på att jag varit dålig på att blogga idag, och jag kan väll inte göra annat än att hålla med henne. Så jag får väll knåpa ihop ett litet blogginlägg nu då.

Har inte mycket överhuvudtaget att skriva om idag, eftersom att det varit en riktigt seg slappardag då inte så mycket hänt. Först sov jag till halv 1 som vanligt... efter det så har jag bara duschat, käkat, suttit här och sen gjort lite ärenden med pappa. Var på Bro möbler, eller Mio eller vad fan det heter, och köpte två kuddar till vardagsrummet. Sen vidare till stan där jag bokade en tid för synundersökning. Verkligen välbehövligt, då jag märker att de linser jag har nu har fel styrka.. Så det ska bli gött att kunna se ordentligt igen! :)

Kommentarer
namn okänt säger:

ja stackars den där lille Maggan som inget att läsa har! najs föresten, 2 nya kuddar o förstöra på lördag moahahaha

2008-06-24 | 21:15:21
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback