Sista fotbollskvällen

Igår var våran sista fotbollskväll på länge.. Sverige åkte ju nämligen ut. Sa jag inte igår att dom skulle förlora mot Ryssland? Haha, så himla kassa är dom ibland.. Men men, man ska inte deppa ihop över det. Jag menar, jag bryr mig ju knappt. Fotboll är faktiskt riktigt tråkigt egentligen :P

Men det blev iallafall en riktigt mysig kväll igår. Först kollade vi ju då på fotbollen och käkade grönsaksdipp och kladdkaka. Sen när fotbollen var slut så gick vi ut i köket och satt och snackade och käkade glass. Sen när klockan närmade sig 2 så vart vi lite hungriga, så då var det dags för nattmackor. Haha, käkade nästan konstant igår kväll. Men som sagt, riktigt mysigt var det!


Världens bästa brudar! <3

Glasskäkning i köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback