Sista ridningen och fotboll

Är precis hemkommen från den sista ridlektionen för den här terminen. Eftersom att det var den sista lektionen så hade vi bara lite lekar. Vi började med hela havet stormar och fortsatte sen med stafetter. Tyvärr hamnade jag i det förlorande laget då.. haha. Men Inger som jag hade skötte sig så bra!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sådär, känner mig lite ofräsch just nu. Sen ska jag ta något att äta och efter det ska jag kika på fotbollen med Malin, Madde och Anna. Vet dock inte vart, men det visar sig väll. Hoppas verkligen att Sverige vinner idag, dock tror jag inte det. Jag skulle tippa på att det blir 2-1 till Ryssland.. Men men, jag ska hålla tummarna iallafall!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback