Sverige förlorade men jag vann!

Var ju som sagt hos Malin förut och glodde på fotbollen. Riktigt nice med chips, öl och fotboll ;) haha. Iallafall, Anna satsade på 2-1 till Sverige, Malin på 1-1 och jag på 2-1 till Spanien. Länge såg det ut som att Malin skulle ta hem segern, men i de sista minutrarna så slog Spanien-helvetet in ett mål - så jag vann. Dock är jag inte så vidare glad för vinsten, jag hade hellre sett att Anna vann faktiskt.

Sen när jag kom hem så slog jag mig ner i soffan och kollade om det  var något bra på tv. Fastnade för filmen Kate & Leopold. Handlade om nån som kom från 1800-talet till nutiden. Rätt bra film faktiskt, men ingen höjdare.

Men nu är jag riktigt trött, ska nog gå och lägga mig faktiskt. Har fortfarande inte sovit ikapp den sömn som uteblev under veckan i Ayia Napa. Så god natt kära läsare!


Maggan gör det bekvämt för sig i soffan med chips och öl brevid.

Anna föredrog fåtöljen hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback