Sverige - Spanien

Om några minuter ska jag iväg till Maxi för att möta Malin och Anna. Det ska inhandlas lite proviant tills ikväll, bl.a lite bärs. Haha. Vi har nämligen tänkt ha en riktig machokväll då vi dricker öl, käkar chips och glor på fotboll. Kan nog bli riktigt najs. Förutom att öl inte är det godaste som finns, men vad gör man inte för att vara lite grabbig en kväll?

Men som sagt, Sverige spelar ju mot Spanien idag. Jag tror absolut att Spanien vinner, men man vet ju aldrig. Förra matchen var jag ju helt säker på att Grekland skulle vinna, men det gjorde dom ju inte minsann. Så vi får väll se hur det går ikväll. Ciao!

 

Kommentarer
Jenny säger:

Ha en fortsatt trevlig dag!:D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :D

2008-06-14 | 17:28:30
Bloggadress: http://penajs.blogg.se/
RebeccaaSv säger:

Heja sverige! :D

2008-06-14 | 17:31:04
Bloggadress: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback