Tidsfördriv

Har du rökt? Ja. Men jag fattar inte vitsen med det? Förutom cigarr då, det är kul ;D haha
Har du snusat? Nej.
Har du legat i sängen brevid en tjej? Jajamensan! :P
Har du blivit slagen allvarligt? Haha, nej, som tur var ;)
Testat droger? Nej, aldrig!
Hatar du någon? Skulle jag inte vilja påstå.
Har du gjort något olagligt? Det har väll alla?
Har några av dina vänner svikit dig? Neej.
Har du någonsin varit med på TV? Japp, KLTV-kändis är jag vettu!
Vad har du haft för djur? Enbart kaniner. Stampe, Snurre, Mimmi, Lille Skutt, Fiffi, Luna, Joppe, Skutte och Alfons. Så grymt orginella namn!
Favvofärg; Blått forever! Haha
När grät du senast o varför? I torsdags kanske det var. Jag kollade på A walk to remember, och den var så fiin :)
Har du en bror? Mm, två stycken faktiskt.
Naturlig hårfärg? Hööm.. jaadu.. Kanske råttfärgat?
Hur många har du kysst? Ööh..
Vem pratade du med i telefon senast? Det var nog Anna-Sofia.
Har du tänkt tanken att mörda någon: Haha, jaa.
Surfa/snowboard? Har aldrig provat nått av det, men skulle vilja lära mig att surfa!
Vem sov du sist i samma säng med? Hm.. Kommer inte ihåg faktiskt :P
Kan du mer än två språk? Njaa.. Jag kan ju svenska och engelska. Men sen kan jag även en gnutta italienska.
Har du vart med om en olycka? Ja, men inga större. Jag har väll typ stuckit mig på en tagg, slagit i foten eller något och sådant. Eller just det, när jag gick in i en glasdörr kanske räknas?
Har du träffat en kändis? Träffat och träffat.. Jag har sett ett flertal iaf!
Vem kysste du senast? Jag har alltid varit dålig på att komma ihåg namn..
Har du lekt anden i glaset? En gång, men det funkade inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback