Äntligen!

Blogg.se krånglar en massa för mig idag, har inte kunnat logga in förens nu! Men nu äntligen får ni ett rykande färskt inlägg att läsa!

Idag gick jag inte upp förens vid 12, så nu är jag riktigt utvilad och orkar vara vaken länge ikväll.

Har inte gjort så vidare mycket idag, bara duschat, varit ute hos kaninerna, lagat mat, kikat på TV:n och lite sånt. Men snart ska jag byta om och göra mig iordning inför ikväll, då vi ska fira Steen som fyllt 20. Och sen så kommer Maggan och Maud hit och så ska vi fixa en liten present till Steen, hoho, kommer bli så bra så ;) Efter det blir det att handla lite frukt och så till drinkarna sen, och efter det bär det av till Annas partystuga. Fett nice!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback