B&J

Har haft en ganska soft dag idag. Varit en stund hos mamma och gett kaninerna lite sallad, varit på Maxi med pappa och sen bara suttit här och framför TV:n. Käkade en smarrig tonfisksallad förut och sen lite Ben&Jerry's glass till efterätt. Fossil Fuel var det jag testade denna gång. Riktigt god, men inte den godaste av dom. Tror nog att Cookie Dough leder hittils!


Tänkte bara visa hur bra jag och Malin är på språk! Helt otroliga faktiskt!

Malin säger:

yo yo yo

-Emma säger:

ey ey ey

Malin säger:

va göru brother?

-Emma säger:

niente man, bara degar sj?

Malin säger:

ooh soft yo ho nada ja heller väntar på havregröt höhöh

-Emma säger:

yo ho nada? haha, okey havregröt it is alltså? fett nice. ho mangiato tonfisksallad di Charlies. Very gott faktiskt!

Malin säger:

oh my fucking god va yammie. si havregröt de är!

-Emma säger:

det var molto yummie! Me gusto the bröd från there havregröt är buono också!

Malin säger:

aahh si si si si ! ja wanted manngrynsgröt you know but mia madre ville inte göra de...

-Emma säger:

oohhh, too bad for you but havregrynsgröt é piú godare di mannagrynsgröt!

Malin säger:

noo manna is the shit så de så


Kommentarer
Emelie säger:

Haha, jag har inte testat den där glassen alltså. Känner mig så utanför!

2008-03-20 | 21:51:46
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback