Dagens...

Var ett tag sen jag körde med en Dagens-lista, så här kommer det en;

Dagens humör: Hyffsat bra :)
Dagens borde: Göra ekonomi-läxan. Hoppsan.
Dagens frisyr: Dagen - utsläppt risigt fult hår. Klippning behövs! Nu - bulle på huvudet.
Dagens klädsel: Jeans, vitt linne och lila/brun tunika eller topp eller vad man ska kalla det.
Dagens planer: De enda planer jag har nu är att flytta mig över till sängen och sova.
Dagens materiella vill ha: PENGAR!!! Massor med pengar!! NUU!!
Dagens längtan: Längtar tills på lördag-kväll och påsklovet!
Dagens beroende: Marianne-chokladkaka från Fazer. Mumma! Som Anna skulle sagt.
Dagens tråkigaste: Italienskan. Ny lärare, ja tack!
Dagens person: Maggan, för hon är bäst!
Dagens irritation: Att jag tror att jag börjar bli förkyld, jag som knappt hunnit bli frisk än.
Dagens låt: Keane - A Bad Dream


Kommentarer
caroline säger:

okejokej , de blir nog bra! :)

nääe men man ORKAR ju som inte ta tag i det där med körkortet:P eller, jag känner som inte suget i alla fall...

2008-03-13 | 15:59:45
Bloggadress: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback