Delfin, Människa eller Amöba?

Fick ett ganska roligt mejl idag;
"Hej du!

Vi vill bara tipsa om vår webbplats www.svedimf.3w.se.
Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en människokropp.
Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns.
Ha det så bra!

Vänlig hälsning,

Svenska delfin-i-människokropp-förbundet
www.svedimf.3w.se"


HAHA! Tänk vad mycket annorlunda människor det finns där ute ändå. Jag var inne och kikade på deras sida, och de här är alltså människor som slåss för rätten att få byta art. "Är det en rättighet att få byta kön är det också en rättighet att få byta art", säger de. De vill operera in fenor i ryggen med hjälp av brosk från sina knän och hud från ryggen. Niiice dudes.

Tror jag ska starta en egen hemsida jag också, Svenska amöba-i-människokropp-förbundet. Jag har alltid känt mig som en liten amöba, så varför inte kämpa så att jag ska få byta art, från människa till amöba?

Kommentarer
Jonna säger:

Ha en mysig kväll:)

2008-03-14 | 21:19:55
Bloggadress: http://JONNAat.blogg.se
Emelie säger:

Hahaha jag fick också det! Sen brukar jag få mail om att jag har vunnit engelska lotterier och grejer. Vart hittar de min mail? Jag är ju ingen kändis direkt ^^

2008-03-14 | 22:49:44
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com
Louise säger:

haha ååh jag är inte ensam om att ha fått de alltså, puuuh trodde dom va ute efter mej lr nått ;)

2008-03-15 | 15:00:31
Bloggadress: http://evalouise.blogg.se
Anonym säger:

Visst är sidan rolig, men sidan är vare sig ett skämt eller på riktig.

Hela sidan är ju skapad för att förlöjliga transexuella. Det är det som är syftet med sidan. Detta inser man rätt snabbt när man läser allt som står i sidan eftersom de absolut hela tiden känner sig tvungna att jämföra sig med transexuella.

Detta elaka försök att förlöjliga transexuella måste nog vara otroligt provocerande för transexuella.

Så fort man hintar om att det är därför sidan finns i gästboken, raderas inlägget relativt snabbt utan någon vidare kommentar....

2008-03-19 | 14:15:40
Rolf säger:

Hela sidan är ju skapad för att förlöjliga transexuella och kritisera deras rätt att få deras könsbyten finansierade av staten. Det är det som är syftet med sidan. Detta inser man rätt snabbt när man läser allt som står i sidan eftersom de absolut hela tiden känner sig tvungna att jämföra sig med transexuella.

Detta elaka och synnerligen barnsliga försök att förlöjliga transexuella måste nog vara otroligt provocerande för transexuella.

Så fort man hintar om att det är därför sidan finns i gästboken, raderas inlägget relativt snabbt utan någon vidare kommentar....

Att de inte fattar att de skjuter sig själva i foten och att de bara skapar mer sympati för transexuella genom deras löjliga agerande... och nej all publicitet är inte bra publicitet...

2008-03-25 | 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback