Film

Ikväll har jag bara softat, käkat en massa färsk ananas och kollat på film. Jag såg på filmen My Super Ex-Girlfriend. En sån där typisk amerikansk film som är sådär förutsägbar. Den var ganska okej, lite små-rolig då och då. Men ändå inget jag skulle rekomendera. Den handlar om en kille som blir tillsammans med en tjej som har superkrafter. Men hon är rätt galen, så han gör slut med henne vilket han sedan får ångra då hon hämnas på honom rätt rejält. Bl.a så slänger hon in en haj i en lägenhet han befinner sig i. Ja ni hör väll hur det låter? En haj som hoppar omkring i en lägenhet liksom.. Haha.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Godnatt kära du!



 

 
  

Kommentarer
Emelie säger:

Haha, ganska överdriven är den :P

2008-03-27 | 01:30:49
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback