Frågor

Namn - Emma Andersson
Födelsedag - 20 februari
Hemstad - Kristinehamn
Ögonfärg - Blåa
Hårfärg - Blond. Men har nog råttfärgat eller nått sånt egentligen.
Längd - 174
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Fisk
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - Japp!
Skor idag - Svarta tygskor
Svagheter - Choklad!! I alla dess former! ;D
Mål för året - Lyckas spara ihop pengar så jag kan åka till Cypern med brudarna.
Mest använda fras på msn - heaheaheahea
Det första du tänker på när du vaknar - Jag tänker inte så mycket när jag vaknar, är rätt borta då faktiskt.
Bästa kännetecken - Hööm.... vet inte?
Mest saknade minnet - Mopedsemestern!

Favorit;
Färg - Blå
Mat - Grillat
Sport - Ridning
Djur - Hästar/Kaniner
Glass - Ben & Jerrys
Affär - Gina Tricot, H&M
Sallad - vanlig sallad med vanliga grönsaker och italiensk dressing till det!
Skådespelare - Jessica Alba är den första jag kommer att tänka på.
Låt - Timo Räisänen - Sixteen
Nummer - 8
Årstid - Sommar
Parfym - Escada
Kroppsdel på motsatta könet - Armar och mage

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Absolut ingen aning...
Hur vill du dö - Somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig - Öhh? ingen aning.
Vem är mest högljudd - Maud, eller Maggan när hon skrattar :P
Vem får dig mest att skratta - Maggis!
Vem har du känt längst - Maaaalin Maggan Nilsson
Vem är blygast - Tycker inte att nån är särskilt blyg.
När grät du mest - Hmm... vet inte :P
Bästa känslan - När man är sådär lycklig så man inte kan sluta le.
Värsta känslan - Att vara nervös/orolig
Vart vill du bo i framtiden - Nånstans utomlands!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Att jag gick upp några kilo.
Hur länge tror du att du kommer leva - Jag kommer dö när jag är 101 år, 54 dagar och 5h. Sådäså.

Har du någonsin;
Varit kär - Nej.
Moonat nån - Haha, nepp!
Blivit dissad - Mjo, det har jag nog.
Rymt hemifrån - Nej :P
Föreställt dig ditt ragg naken - Haha, nej.
Skolkat - Säger som Maggan, jag har prioriterat andra saker framför skolan ;)
Tänkt på självmord - Nooo
Sovit utomhus - Haha, ja på studsmattan!
Gråtit i skolan - Ja
Velat bli modell - Jaa, jag och en old friend var ju modeller när vi var små ;D
Varit otrogen - Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Har jag säkert, men kan inte komma på nått nu :P
Sett en död människa - Nej, fyfan.
Druckit alkohol - Ja
Använt droger - Absolut inte
Ätit sushi - mm, mums!
Varit på scen - Japp, and I don't like it.
Snattat - Ofc not!
Retats - Ohja, har ju 3 syskon som man inte alltid kommer överens med.
Blivit nerslagen - Nope

Kommentarer
Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen säger:

Hej!
Tänkte bara höra en sak med dig...
Om du fick välja en helårsprenumeration på en tidning, vilken tidning hade du valt då? (typ Elle, Slitz, Cosmopolitan, Veckorevyn osv osv)

Kika i min blogg för att se anledningen och för att svara..

Tack!

2008-03-17 | 22:06:15
Bloggadress: http://www.designadinblogg.se
Emelie säger:

Haha, vilken tur att jag låg och sov imorse då :')

2008-03-17 | 22:22:03
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback