Fredag

Har inte hunnit sätta mig vid datorn och blogga förens nu, men här kommer en liten update på vad jag har haft för mig idag ;D

Gick upp rätt tidigt idag, vid 9 närmare bestämt. Fick då skynda mig att byta om till ridkläder och göra iordning en macka som jag kunde äta påväg ut till stallet för pappa var tvungen att sladda ridhuset innan 10. Sen när han var klar med det så tog vi in en varsin häst från hagen och gjorde iordning och stack ut i skogen tillsammans med Holger. Red rätt långt, och det var jätte mysigt! Jag hade Moonstar och hon var så snäll så. Tyckte dock att det var väldigt roligt att få galloppera ute i skogen, så då skulle hon hålla på och sparka och hoppa omkring. Men jag höll mig kvar ;D haha.

Sen när jag kom hem från stallet var det bara att skynda sig att byta om och sen åka och möta Maggan och sen åka till Anna dit även Madde kom. Vi gjorde en aaaaas god och fin smoothie och sen blev det även lite mannagrynsgröt. Det var iaf riktigt trevligt :) Och imorn är vi bjudna på mat hemma hos Malin! Haha, ska bli så trevligt så!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback