Gaahh!!

Jag blir så grymt irriterad på bloggen som krånglar typ jämt! Loggade in nångång vid 1 inatt och skrev ett rätt långt inlägg, men inte gick det att publicera det inte! Utan allt försvann och jag orkade inte direkt sätta mig och skriva om det. Irriterande!

Idag har jag vaknat på fel sida. Ställde alarmet på mobilen på 10, tänkte att jag skulle gå upp då. Men så ringer alarmet, och jag trycker på snooze några ggr, och sen när jag kollar på mobilen igen så är den halv 1. Så nu har ju halva dagen gått. Och jag som trodde att vi skulle åka till Karlstad idag, men det blir det inget av. Mina bröder ville inte med, så då orkar inte pappa krångla med nånting och aa.. jag vet inte. Det blir inget Karlstad iaf. Blähä.

Nej nu ska jag gå och gräva ner mig. Ha ett trevligt liv!

Kommentarer
Mona säger:

HAHAHAAHA Gerd är irriterad!!! hahaha detta händer typ 1 gång var 7de år :S

2008-03-21 | 14:42:21
Bloggadress: http://maggann.blogg.se
Emelie säger:

Du är inte ensam. Jag är också på dåligt humör. Gick upp halv tre, känns jättebra. Till råga på det är jag irriterad för att det är stökigt.

Jag hatar också blogg.se:s problem!

2008-03-21 | 16:16:22
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback