God morgon!

image488Härligt väder det var ute idag! Det gillas att vakna upp till strålande sol! Dock ligger det fortfarande kvar snö på marken, det gillas inte lika mycket... Ingen snö till påsk tack! Till jul hade det varit kanon, men nu när det snart är april? Njaa...

Idag var jag riktigt snabb på morgonen, så det är därför jag sitter här en stund nu medans jag väntar på tiden att gå. Ska snart iväg till skolan och ha idrott, och efter det naturkunskap. Sen lunch och efter det tror jag vi skulle till aulan och lyssna på nån i 3h. Det blir väll säkert roligare än vanliga lektioner, men 3 timmar?! Får hoppas att man kan smita iväg därifrån på nått smidigt sätt :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback