Godnatt

Nu tänkte jag ta och hoppa i säng och sova ett antal timmar. Är faktiskt riktigt trött redan, jag som brukar kunna vara vaken halva natten utan att bli trött. Men jag tänkte gå upp rätt tidigt imorn, ska ju faktiskt möta Madde redan vid 10 över 12 för att åka till Maggan ;) Såå, för att orka gå upp tidigt så måste jag gå och lägga mig lite tidigare också.

Just det, tänkte bara säga att Färjestad vann idag! haha. 4-1 blev det, gött! Fast jag tror fortfarande inte att dom går till final, men lite hopp finns det ju iaf ;D

Och en sak till, är det imorn man ställer om till sommartid? Eller på söndag? Hmm.. nu i helgen är det ju iaf, men jag vet inte vilken dag. Aja, det märks väll! Godnatt och sov gott kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback