Käk

Kom nyss hem från Maggan. Det bjöds på lite wok bestående av nudlar, kyckling, vattenkastanjer m.m. Supergott! Sen till efterätt blev det lite hallon med vaniljsocker och mjölk. Asgott det också! Tack igen för maten Maggan! Efter ett tag fick Anna skjuts hem, och ännu lite senare fick även Madde skjuts.. Men för mig var det bara att cykla hemmåt i regnet. Tur att det var nedför en bra bit iaf så att det bara var att rulla ;)

Nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Är assugen på nått gott, känner för att baka något. Men vi har inget hemma som går att baka av, och pappa ska nog inte iväg och handla och jag tänker då inte ge mig ut i regnet igen. Så aa, jag vet inte vad jag ska ta mig till. KOM HIT med något gott att äta tack! Nuu!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback