Lördag

image453Gaah, jag blir galen vid tanken på att det snart är skola igen! Jag orkar inte med alla prov och skit som kommer nästa vecka. Usch! Och så har jag ju knappt gjort något det här lovet heller, vi som skulle hitta på en massa saker! Men men, snart är det påsklov iaf, får se fram emot det då :)

Idag gick jag upp vid 11, och sen dess har jag i princip inte gjort nånting. Bara käkat frukost, kollat på TV och slappat. Har ju hela huset för mig själv så det är riktigt soft. Men snart ska jag hem till mamsen och käka lite och efter det kommer Malin hit. Får se vad vi hittar på för skoj då.

Och ikväll vill jag göra nånting kul kul kul!! :D

<---- Snart är man tillbaks där, i skolans oändliga korridorer. På bilden är det Louise förresten :) hihi.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback