Måndag

Fick en riktigt soft start på skolveckan. Sovmorgon till 11, italienska lektion då vi inte gjorde så vidare mycket. Sen lunch/hål i 3h och efter det en turism-lektion då vi satt vid datorn och svarade på frågor som vanligt och efter det kollade vi på en film om London.

När jag kom hem försökte jag faktiskt plugga lite matte. Men efter 5min gav jag upp, jag fattar ju inte ett piss av nånting! Min syster försökte hjälpa mig lite, men jag fattade ändå inget. Hon pratade om några randvinkel blahaj och dra ett streck dit och ett dit så blir dom vinklarna så och blahablahablaha. Jag hoppas jag får G på provet.

Och förresten har jag fixat något att göra på fredag nu, moahahah! Min syster kommer nog inte bli så superglad direkt ;D

mjo, ungefär såhär bra är jag på matte...

Kommentarer
Emelie säger:

På bilden grejar man väl med pythagoras sats? 4*4 + 3*3 = x^2? Wow, det är det enda jag kan. Det är inte ens värt att jag går dit ;D

2008-03-03 | 20:31:40
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback