Onsdag

Har haft en rätt soft dag i skolan idag igen, matte på morgonen och sen ekonomi där det inte händer så vidare mycket saker. Sen italienska som inte var så ansträngande det heller, efter det lunch som faktiskt var rätt okej idag och sen engelska. Fick tillbaka både provet och bokrecensionen idag. Hade en hel del grammatiska fel på bokrecensionen, kongruens är inte min grej! Men the context var bra iaf.. Och på provet hade jag 1p från MVG, störande! Men jag är nöjd ändå :)

Sen idag så har jag faktiskt pluggat lite matte, en hel timme tror jag det blev faktiskt! Stolt över mig själv ;) Så har jag ju varit i stallet och ridit också. Hade dressyr på Sissi. Kunde absolut gått bättre, men det var kul ändå :D

Nu ska jag gå ner och kolla på Grey's Anatomy! Världens bästa serie!

 


Kommentarer
Emelie säger:

Haha, det gick absolut inte bra för mig på provet. Det var deprimerande att se alla streck på lucktexten xD

2008-03-05 | 21:32:10
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback