Onsdag

Slutade tidigt idag, 11.45 nämligen. Riktigt härligt att få slippa engelskan! Just nu sitter jag och käkar stekta äpplen, bananer och hasselnötter med kanel på. Så himla gott! Och enkelt att göra, bara skiva en banan, tärna ett äpple, hacka lite nötter och sen steka det tillsammans med kanel. Det är godast att äta tillsammans med vaniljglass, men det hade vi ingen hemma idag.. Men jag klarar mig ändå!

Senare idag ska jag åka ut till stallet och rida. Blir dressyr idag tror jag, kul! Och så hoppas jag att jag får Wendel, pappa skulle iaf skriva upp mig på honom så vi får se ;D

Kommentarer
Mona säger:

shit hoppas verkligen att du får wendel han är ju såååå söt o go o mysig *****fliiiinar****** hihihi Puzz pårej älsklig o hälsa wendel **fnizz**

2008-03-19 | 13:44:57
Bloggadress: http://maggann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback