Onsdag

God middag!
Allt bra? Med mig är det iaf kanon! Vaknade ungefär vid 11 idag av att jag fick sms av mamma som ville att jag skulle gå över till henne och ge kaninerna mat och vatten, så det är väll bara att jag traskar dit sen. Efter att jag vaknat gick jag ner och käkade frukost och sen gick jag upp och klädde mig och nu sitter jag här. Snackade med Anna på msn förut, hon, jag och Malin ska nog hitta på något idag. Maud är tyvärr upptagen.. Men Anna loggade helt plötsligt ut från msn och maggan får jag inte tag på heller. Så vi får väll se om det blir något, de där brudarna kan vara riktigt svåra att få tag på!

Aja, nu ska jag ta och plocka iordning lite på mitt rum tror jag. Bl.a ge bort/slänga det godiset jag har liggandes på bordet. Jag ska ju försöka bli lite nyttigare, och då hjälper det ju inte direkt att ha godis liggandes framme...

Kommentarer
Kia säger:

Hoppas du har en fin onsdag hälsningar Kia :)

2008-03-26 | 12:31:49
Bloggadress: http://ChocolateTherapy.blogg.se
Maria säger:

God Dag! Är allt bra med dig idag?

2008-03-26 | 12:46:38
Bloggadress: http://mariapettersson.blogg.se
Hej säger:

Snygg!!!!!

2008-03-26 | 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback