Operation

God middag!
Vaknade för ungefär
en timma sedan, men har fortfarande inte gått ner och käkat frukost eller så. Börjar dock bli lite hungrig nu. Men jag har varit upptagen med att utföra en liten mini-operation på mig själv. Fick en tagg i benet igår eftersom att Myran buttade in mig i en taggbuske. Maud fick ut taggen igår, men jag hade en massa skit kvar i såret idag. Så jag har suttit med en nål och försökt få ut det. Det gjorde ont som fan, och jag fick ändå inte ut allt skit. Usch.

Det var en kul kväll igår iaf, och jag tror att Steen blev riktigt glad för våra presenter! Haha, det var iaf höjdpunkten på kvällen när han fick dom ;D Bilder från kvällen kommer nån dag när jag fått tillbaka min kamera, hittade den nämligen inte igår när vi skulle dra..

Kommentarer
Amelia säger:

Ha en bra dag!

2008-03-16 | 13:13:35
Bloggadress: http://ameliahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback