pucko

Hade tänkt plugga italienska idag när jag kom hem ifrån skolan. Men jag har inte börjat än. Tänkte att jag kan väll sitta här framför datorn och ha böckerna uppe och plugga på glosorna medans jag skriver lite på msn. Och visst, jag har böckerna uppe. Men inte fan har jag börjat plugga för det. Bilddagboken och bloggen är ju så mycket roligare! Jag vet ju egentligen att såfort jag sätter mig vid datorn istället för att plugga så fastnar jag här. Gaah, att det ska vara så svårt att slita sig från datorn?!

Okej, men nu SKA jag gå bort från datorn och börja med italienskan! Hööm... lycka till.

Kommentarer
Sandra Jonaeson säger:

Hej! Jag gillar din blogg, och jag har en samarbetspartner som heter www.evasunderkläder.se
De har sett resultat genom att samarbeta med olika bloggar, så de har bett mig att kontakta bloggar jag gillar, så om det skulle vara av intresse skicka ett mail till [email protected]
säg att du fått mailen ifrån Sandra (Http://Jonaeson.blogg.se)

Du kommer få produkter för att du bloggar för dem!

Ha en bra dag! och vänta inte förlänga med att höra av dig till dem så de inte hittar någon annan!

2008-03-06 | 18:17:41
Bloggadress: http://Jonaeson.blogg.se
Emelie säger:

Använd glosboken.se! Då får man sitta vid datorn ju! :D

2008-03-06 | 18:18:05
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com
Hannah säger:

hejsan! =) Hoppas att du får en fortsatt trevlig torsdag!

2008-03-06 | 18:21:43
Bloggadress: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback