puuh...

image281Berättade precis för pappa att vi råkat göra repor i vardagsrums-bordet. Han blev inte alls arg, sa bara att det inte gör något och att det var bra att det inte var på matsals-bordet. Så nu kan jag andas ut lite, har dock inte berättat om brännmärkena på matbordet än. Utan jag håller tummarna för att han inte ska märka dom ;D

Efter skolan idag så gick jag med Anna och Linnéa ner till stan för att köpa linser. Sen gick vi runt och yrade lite en stund till, och sen bar det av mot Maxi med Anna medans Linnéa gick tillbaka till skolan. Efter en lååååång och blåsig promenad så kom vi tillslut fram och hämtade då ut vårat lyckopulver. Hohoho vad glad man blir av det ;D Tog även en svängom inne på maxi, blev en riktigt god ciabatta var.Jag lovar, den var verkligen grymt god! Vi njöt för fulla gubbar medans den förtärdes! Sån måste köpas nån mer gång ;)

Nu ska jag nog faktiskt ta och läsa lite en stund, Östermalmsmorden nämligen. Lånade den utav Malin förut, så jag får väll se om den är något att ha.


Kommentarer
caroline säger:

okej, härligt ! :D

2008-03-11 | 19:46:33
Bloggadress: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback