Sova?

Ska nog gå och lägga mig och sova snart faktiskt, är riktigt trött och så har jag inget bättre för mig. Men först ska jag nog försöka övertala mamsen att massera ryggen på mig, har lite lite ont fortfarande så det skulle vara skönt. Och när jag lägger mig ska jag nog börja läsa lite i idrottsboken, blir ju så trött så att jag somnar när jag läser den så det känns som ett bra sätt att somna fort på.

Fan, vi har ju engelska tills imorn också. Hoppsan.



Angående Peach och Persika i förra inlägget för er som undrar om det inte är samma sak; jo det är det, men det är ett litet insider-skämt bara ;D så nu vet ni kära läsare (som förresten har varit rätt många idag :O )

Kommentarer
Emelie säger:

Att vi hade engelska tills imorgon hörde jag bara i mina drömmar :')

2008-03-10 | 23:10:44
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback