Tisdag

Rätt slapp dag i skolan idag igen, riktigt härligt. Idrott först då det var fotboll, inte direkt kul. Bollsporter är verkligen inte min grej. Sen naturkunskap då vi hade powerpoint presentation, som vanligt. Hon har så bra fantasi den där Birgitta! Efter det lunch och sen var det den där grejen i aulan. Först kollade vi på nån film om krisen där nere vid Jerusalem och Palestina och allt vad det nu heter. Ganska okej film, men långtråkig. Sen skulle vi diskutera filmen, det var grymt tråkigt! Höll på att somna ett tag. Tur att vi slutade lite tidigare iaf.

<---- Han som var i aulan och visade sin film och snackade. Terje Carlsson heter han faktiskt ;D

Kommentarer
Emelie säger:

Blö vad jag missar grejer! Fotboll älskar jag och jag behövde se den där filmen, gahaha. Tur att det finns Internet :)

2008-03-18 | 19:37:16
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback