Tjejsnack v.12

»Gillar du motion? Om inte, varför inte?

-Jorå, det kan allt vara rätt trevligt ibland.
»Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
-Jag motionerar 1gång/veckan, då jag rider. Borde väll kanske motionera mer, men det orkar jag inte.

»Hur långa är/vill du ha motionspassen?

-1½h tkr jag känns lagomt :)
»Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?

-Ridning är absolut roligast!
»Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
-I sällskap men någon eller i större grupp. Så man har någon att prata med ;D


Kommentarer
Victoria säger:

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 | 14:01:04
Bloggadress: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback